VIRTUÁLNA RECEPCIA

Virtuálna AI recepcia predstavuje efektívne riešenie na nahradenie tradičnej recepčnej služby, čím umožňuje výraznú úsporu prevádzkových nákladov. Kombinuje schopnosti umelej inteligencie s ľudským prístupom, aby sa prispôsobila špecifickým potrebám a režimu daného objektu. Nasadenie virtuálnej recepcie môže byť doplnené o vzdialenú podporu živej obsluhy z monitorovacieho strediska SECURITON, ktorá zaručí rýchle a efektívne riešenie aj menej obvyklých situácií.

ŠIROKÉ MOŽNOSTI A FUNKCIE

  • Komunikuje v prirodzenom jazyku formou virtuálnej osobnosti s mimikou a gestami. Zvláda slovenčinu, angličtinu a ďalších 31 jazykov
  • Poskytuje informácie, odpovedá na otázky, vedie neformálne konverzácie
  • Vybavuje štandardné a menej štandardné požiadavky – registruje návštevy, ohlasuje a vpúšťa oprávnené návštevy, vybavuje súhlas s BOZP, preberá poštu, a mnohé ďalšie činnosti podľa predprogramovaných scenárov pre potreby konkrétneho objektu
  • Využíva umelú inteligenciu OpenAI na odpovedanie na rôzne všeobecné otázky, ktoré nie sú vopred definované, čo zaručuje flexibilné a efektívne riešenia aj v neočakávaných situáciách.
  • Podporuje integráciu externých zariadení cez HTTP/REST, ako sú čítačky kariet, QR kódy, zásielkové boxy, výťahy, svetlá a ďalšie, čo umožňuje efektívne ovládanie existujúcich technológií (napr. otváranie turniketov, dverí, ovládanie výťahov, či vydávanie návštevníckych kariet). Týmto spôsobom zabezpečujeme maximálnu integráciu a prispôsobenie sa špecifickým požiadavkám vášho objektu.
  • Môže byť integrovaná s rôznymi komunikačnými kanálmi a databázami zákazníka cez API, čo umožňuje centralizované riadenie a zjednodušenie administratívnych procesov
  • Zabezpečuje profesionálnu službu, ktorá sa vždy riadi najlepšími postupmi a štandardmi
 

NEPRETRŽITÁ PODPORA ŽIVEJ OBSLUHY SECURITON

Zákazník má vždy možnosť spojiť sa so živou obsluhou SECURITON v prípade potreby. Ak virtuálna recepcia nevie pomôcť alebo zákazník preferuje osobnú komunikáciu, naše profesionálne tímy sú pripravené okamžite asistovať. Týmto spôsobom zabezpečujeme, že každý zákazník dostane rýchlu a efektívnu podporu bez ohľadu na situáciu.

AKO TO FUNGUJE

Využíva pokročilú umelú inteligenciu od OpenAI. Tento hlasový asistent s ľudskou tvárou efektívne a rýchlo rozpoznáva otázky a situácie a poskytuje zodpovedajúce odpovede bez potreby predpripravených scenárov.

AI asistentka funguje tak, že keď na ňu prehovoríte, premení váš hlas na text a následne využije umelú inteligenciu OpenAI na analýzu a vyhľadanie odpovede. Následne text prevedie späť na hovorené slovo a priateľským hlasom vám odpovie.

S asistentkou môžete komunikovať prostredníctvom hlasu alebo dotykom na displeji.

RIEŠENIE JE VHODNÉ PRE

Virtuálnu recepciu je možné využiť v rôznom prostredí, systém je otvorený a programovateľný pre potreby každého objektu.

  • Administratívne budovy a kancelárie a komerčné priestory
  • Rezidenčné budovy a ubytovacie zariadenia
  • Vzdelávacie a kultúrne zariadenia
    (školy, múzeá, galérie, divadlá, ZOO, veľtrhy atď.)
  • Komerčné priestory a obchody
  • Zdravotnícke, sociálne a športové zariadenia
  • Dopravné stanice a letiská

VÝHODY VIRTUÁLNEJ RECEPCIE v porovnaní s fyzickou službou

Ekonomická efektívnosť: Virtuálna recepcia prináša výrazné zníženie nákladov. Na rozdiel od fyzickej recepcie, kde sa náklady každoročne zvyšujú, virtuálna služba ponúka stabilné a predvídateľné ceny. Ušetríte na mzdách, odvodoch a režijných nákladoch spojených s prevádzkou kancelárie.

Nepretržitá dostupnosť a spoľahlivosť: S virtuálnou recepciou sa zákazník vyhne problémom a komplikáciám spojeným s ľudským faktorom. Prestávky na obedy, absencie, PN, dovolenky, nezáujem a nedochvíľnosť sa stanú minulosťou. Virtuálna recepcia je k dispozícii nepretržite, zabezpečuje plynulý chod a spoľahlivé riešenie, bez prestávok.

Viacjazyčné a špecializované schopnosti: Virtuálna recepcia môže ponúkať služby v rôznych jazykoch, čím dokáže obslúžiť aj medzinárodných klientov. Okrem toho, virtuálni asistenti môžu byť vyškolení v špecifických oblastiach a prispôsobiť sa konkrétnym potrebám firmy, čím zvyšujú celkovú profesionalitu a kvalitu poskytovaných služieb.

Systémové riešenie: Virtuálna recepcia sa riadi nastavenými pravidlami a procesmi, čím eliminuje nežiaduce zvyky a nesprávne tolerovanie situácií, ktoré by inak mohli nastať pri fyzickej recepcii.

Štatistika a administrácia: Poskytuje štatistiky zaťaženia, návštev a riešených otázok.