VIRTUÁLNA RECEPCIA
Virtuálna AI recepcia predstavuje efektívne riešenie na nahradenie tradičnej recepčnej služby, čím umožňuje výraznú úsporu prevádzkových nákladov. Kombinuje schopnosti umelej inteligencie s ľudským prístupom, aby sa prispôsobila špecifickým potrebám a režimu daného objektu. Nasadenie virtuálnej recepcie môže byť doplnené o vzdialenú podporu živej obsluhy z monitorovacieho strediska SECURITON, ktorá zaručí rýchle a efektívne riešenie aj menej obvyklých situácií.
ŠIROKÉ MOŽNOSTI A FUNKCIE
- Komunikuje v prirodzenom jazyku formou virtuálnej osobnosti s mimikou a gestami. Zvláda slovenčinu, angličtinu a ďalších 31 jazykov
- Poskytuje informácie, odpovedá na otázky, vedie neformálne konverzácie
- Vybavuje štandardné a menej štandardné požiadavky – registruje návštevy, ohlasuje a vpúšťa oprávnené návštevy, vybavuje súhlas s BOZP, preberá poštu, a mnohé ďalšie činnosti podľa predprogramovaných scenárov pre potreby konkrétneho objektu
- Využíva umelú inteligenciu OpenAI na odpovedanie na rôzne všeobecné otázky, ktoré nie sú vopred definované, čo zaručuje flexibilné a efektívne riešenia aj v neočakávaných situáciách.
- Podporuje integráciu externých zariadení cez HTTP/REST, ako sú čítačky kariet, QR kódy, zásielkové boxy, výťahy, svetlá a ďalšie, čo umožňuje efektívne ovládanie existujúcich technológií (napr. otváranie turniketov, dverí, ovládanie výťahov, či vydávanie návštevníckych kariet). Týmto spôsobom zabezpečujeme maximálnu integráciu a prispôsobenie sa špecifickým požiadavkám vášho objektu.
- Môže byť integrovaná s rôznymi komunikačnými kanálmi a databázami zákazníka cez API, čo umožňuje centralizované riadenie a zjednodušenie administratívnych procesov
- Zabezpečuje profesionálnu službu, ktorá sa vždy riadi najlepšími postupmi a štandardmi
NEPRETRŽITÁ PODPORA ŽIVEJ OBSLUHY SECURITON
Zákazník má vždy možnosť spojiť sa so živou obsluhou SECURITON v prípade potreby. Ak virtuálna recepcia nevie pomôcť alebo zákazník preferuje osobnú komunikáciu, naše profesionálne tímy sú pripravené okamžite asistovať. Týmto spôsobom zabezpečujeme, že každý zákazník dostane rýchlu a efektívnu podporu bez ohľadu na situáciu.
AKO TO FUNGUJE
Využíva pokročilú umelú inteligenciu od OpenAI. Tento hlasový asistent s ľudskou tvárou efektívne a rýchlo rozpoznáva otázky a situácie a poskytuje zodpovedajúce odpovede bez potreby predpripravených scenárov.
AI asistentka funguje tak, že keď na ňu prehovoríte, premení váš hlas na text a následne využije umelú inteligenciu OpenAI na analýzu a vyhľadanie odpovede. Následne text prevedie späť na hovorené slovo a priateľským hlasom vám odpovie.
S asistentkou môžete komunikovať prostredníctvom hlasu alebo dotykom na displeji.
RIEŠENIE JE VHODNÉ PRE
Virtuálnu recepciu je možné využiť v rôznom prostredí, systém je otvorený a programovateľný pre potreby každého objektu.
- Administratívne budovy a kancelárie a komerčné priestory
- Rezidenčné budovy a ubytovacie zariadenia
- Vzdelávacie a kultúrne zariadenia
(školy, múzeá, galérie, divadlá, ZOO, veľtrhy atď.) - Komerčné priestory a obchody
- Zdravotnícke, sociálne a športové zariadenia
- Dopravné stanice a letiská
VÝHODY VIRTUÁLNEJ RECEPCIE v porovnaní s fyzickou službou
Ekonomická efektívnosť: Virtuálna recepcia prináša výrazné zníženie nákladov. Na rozdiel od fyzickej recepcie, kde sa náklady každoročne zvyšujú, virtuálna služba ponúka stabilné a predvídateľné ceny. Ušetríte na mzdách, odvodoch a režijných nákladoch spojených s prevádzkou kancelárie.
Nepretržitá dostupnosť a spoľahlivosť: S virtuálnou recepciou sa zákazník vyhne problémom a komplikáciám spojeným s ľudským faktorom. Prestávky na obedy, absencie, PN, dovolenky, nezáujem a nedochvíľnosť sa stanú minulosťou. Virtuálna recepcia je k dispozícii nepretržite, zabezpečuje plynulý chod a spoľahlivé riešenie, bez prestávok.
Viacjazyčné a špecializované schopnosti: Virtuálna recepcia môže ponúkať služby v rôznych jazykoch, čím dokáže obslúžiť aj medzinárodných klientov. Okrem toho, virtuálni asistenti môžu byť vyškolení v špecifických oblastiach a prispôsobiť sa konkrétnym potrebám firmy, čím zvyšujú celkovú profesionalitu a kvalitu poskytovaných služieb.
Systémové riešenie: Virtuálna recepcia sa riadi nastavenými pravidlami a procesmi, čím eliminuje nežiaduce zvyky a nesprávne tolerovanie situácií, ktoré by inak mohli nastať pri fyzickej recepcii.
Štatistika a administrácia: Poskytuje štatistiky zaťaženia, návštev a riešených otázok.